Zaawansowana technologia i innowacyjne systemy są obecne praktycznie w każdej dziedzinie życia. Zarówno w biznesie, jak i w komunikacji oraz w wielu codziennych czynnościach, takich jak robienie zakupów, sprzątanie domu czy płacenie rachunków. Ciekawe udogodnienia oraz bardzo nowoczesne technologie powstają również z myślą o lokalach usługowych oraz sklepach z różnych branż.

Nowoczesna technologia dla wygody klienta i sprzedawcy

Jednym z nowoczesnych i bardzo popularnych systemów, który powstał po to, aby transakcje między sprzedającym, a kupującym były szybsze i przyjemniejsze, jest oprogramowanie EPos. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorców, dla których istotny jest komfort klienta oraz zagwarantowanie mu szybkich i bezproblemowych transakcji. Dzięki temu oprogramowaniu klient ma możliwość samodzielnego dopasowania oferty oraz korzystania z dodatkowych usług i opcji według własnego uznania.

Wybór przy elektronicznym punkcie obsługi klienta

EPos to nic innego jak elektroniczny punkt obsługi klienta, czyli miejsce, w którym klient może samodzielnie zamówić jedzenie lub ubranie, dokonać płatności bez ingerencji kasjera lub zgłosić zapotrzebowanie na dodatkowe produkty, wypożyczyć sprzęt oraz wiele, wiele innych. Są to zazwyczaj specjalne karty połączone ze specjalnym oprogramowaniem, którym można obsługiwać się za pomocą specjalnego czytnika lub przystosowanego tabletu. Takie rozwiązanie znacznie przyspiesza proces wynajmu i sprzedaży oraz daje dużą swobodę działania i niezależność klientowi.

Oprogramowanie EPos to także ogromna wygoda dla sprzedawcy. Ten system bowiem nie tylko ułatwia wykonywanie rozmaitych transakcji klientowi, ale również sprawia, że właściciel biznesu może monitorować sprzedaż poszczególnych produktów oraz zapisywać indywidualne preferencje konkretnych klientów, przypisanych do konkretnej karty. Takie statystyki są niezwykle ważne i mogą być wykorzystywane przy budowaniu profilu klienta, dokonywaniu segmentacji rynku oraz przede wszystkim do różnego rodzaju akcji i celów marketingowych.

Automat wykorzystujący EPOS

System EPos skrojony na miarę

Elektroniczny punkt obsługi klienta to miejsce w lokalu lub w sklepie, gdzie za pomocą specjalnego tabletu lub innego urządzenia elektronicznego, klient może samodzielnie dokonać transakcji różnego rodzaju. Dzięki temu proces kupowania produktów lub usług różnego rodzaju jest o wiele szybszy oraz bardziej przystępny zarówno z punktu widzenia klienta, jak i sprzedawcy. Dzięki oprogramowaniu EPos obsługa sklepu lub innego lokalu usługowego może zająć się fachowym doradztwem w kwestii wyboru zamiast dokonywaniem transakcji sprzedaży.

Oprogramowania EPos mogą mieć bardzo różne formy oraz funkcje. Każdy system może zostać dopasowany do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Wpływ na to, jakie powinien mieć on cechy, ma między innymi to, w jakiej branży działa firma, jakie wymagania i potrzeby mają ich klienci oraz jakie wartości wyznaje przedsiębiorstwo i na czym najbardziej mu zależy. Dzięki temu, że każdy z parametrów można doskonale dopasować do indywidualnych potrzeb danego sklepu lub innej firmy usługowej, to oprogramowanie EPos cieszy się naprawdę ogromną popularnością w nowoczesnym biznesie.

Płatność za pomocą Epos

W trakcie użytkowania systemu mogą oczywiście zostać zauważone różnego rodzaju kwestie, które należy dopracować. Mogą być one zgłaszane przez klientów lub samodzielnie zauważone przez sprzedawców. Dzięki temu, że oprogramowanie EPos jest bardzo elastyczne i może być dopasowywane do różnych potrzeb, to jego edycja w okresie użytkowania nie jest rzeczą trudną do zrobienia. Wystarczy skontaktować się z firmą, która dostarcza oprogramowanie do danej firmy i poinformować dział obsługi, jakie zmiany są konieczne. Resztą, jeśli jest to sprawdzone i kompleksowe przedsiębiorstwo, powinni zająć się już ich specjaliści. Przykładem takiej firmy jest TT Soft z Rzeszowa .