Osoby, które mają za zadanie przeprowadzenie wydarzenia o danej tematyce, muszą wywiązać się z tego obowiązku w jak najlepszy sposób. My, jako potencjalni zainteresowani, musimy usłyszeć jak najwięcej ciekawostek o danym przedmiocie oraz konkretnych informacji.

Konieczne jest, byśmy wyciągnęli jak najwięcej z takiej demonstracji produktu lub całej marki. Poza tym, istnieje wielka różnica pomiędzy tym, czy jesteśmy zainteresowani danym produktem, czy też nie. Przede wszystkim, osoby prowadzące spotkanie, zaczynają od przedstawienia produktu. Możemy więc zasięgnąć informacji, czym jest dany przedmiot, jak działa, co może wnieść do naszego życia i przede wszystkim – czemu warto w niego zainwestować. Dość często bowiem, ceny prezentowanych towarów, nie należą do najtańszych. Zawsze możemy jednak zainteresować się przedstawianym produktem – jest to podstawowy cel prowadzących.

 

Jakie mogą być tematy prowadzonych wydarzeń?

Wydarzenia, na jakich mamy okazję często bywać, mogą odnosić się do przeróżnej tematyki. Każdy z nas jest zainteresowany zupełnie innym typem produktów, ma już swoje ulubione marki itp. Jednak, nie zawsze eventy tyczą się jedynie produktów czy usług. Dość często możemy mieć do czynienia z wydarzeniem , na którym poruszany jest temat dotyczący zdrowego trybu życia, konferencji, wywiadu oraz innych form. Eventy, które odbywają się w licznych galeriach handlowych, przyciągają przede wszystkim osoby, które mają pojęcie na dany temat. Często bywa tak, że wydarzenia takie są tworzone dla tych właśnie osób, jednak dodatkowym celem organizatorów jest zwiększenie grona odbiorców. Prowadzone wydarzenia jednak nie muszą wiązać się z publicznym przemawianiem. Często możemy natknąć się na promocje nowej linii ubrań znanych projektantów. Nierzadko jednak, w centrach handlowych organizowane są specjalne wydarzenia dla dzieci.

organizacja eventów

Szukasz firmy, która pomoże Ci w organizacji zjawiskowego eventu?  Zadbaj o to, aby nawiązać kontakt z agencją IMS, specjalizująca się w eventach w centrach handlowych.

 

Czy eventy zawsze dotyczą marki, produktu lub usługi?

Nie zawsze jest powiedziane, że po evencie możemy spodziewać się tylko jednej formy prowadzenia przez organizatorów. Warto znać szczegóły prowadzenia poszczególnych wydarzeń. Nie za każdym razem bowiem musimy spotykać się z promocją marki ubrań czy mebli. Produkty, usługi to dość często prezentowane elementy podczas wydarzeń mających charakter masowy. Niekiedy, organizatorzy zajmują się prezentowaniem specjalnych karnetów na siłownię, robotów wykonanych przez studentów politechnik i wiele innych.

Eventy służą także rozrywce, dzięki czemu każdy z nas ma szansę z nich skorzystać. Prezentowane rzeczy, wyjazdy, szkolenia oraz wiele innych, ma za zadanie zachęcić każdego potencjalnego zainteresowanego do skorzystania z danej oferty lub promocji. Osoby, które zajmują się organizacją oraz przedstawieniem oferty, muszą działać na odczucia człowieka w sposób psychologiczny.

 

Kto może zająć się organizacją eventu?

Do tego typu zadań wyznaczane są specjalne osoby, które posiadają szczególne umiejętności. Do ich zadań bowiem należy nie znane ‘wciskanie’ produktu klientowi, ale racjonalne podejście do sprawy, jaką jest rozsławienie produktu lub usługi. Poza tym, w dzisiejszych czasach każdy z nas zna triki, jakie stosowane są przez osoby prowadzące eventy. Dzięki nowoczesnemu podejściu, przedstawiciele każdej firmy stoją na wygranej pozycji. Event, na jaki trafimy do centrum handlowego, to przede wszystkim odpowiednio zorganizowane wydarzenie mające na celu znalezienie jak największej ilości potencjalnych klientów, która byłaby zainteresowana danym towarem lub usługą. Do przedstawienia oferty we właściwy sposób zatrudnia się osoby posiadające charyzmę, potrafią oczarować i w konsekwencji zdobyć klienta.